Правила проживання у хостелі Coffee Home hostel

  1. Загальні положення

1.1. Даними Правилами проживання у хостелі регламентуються відносини між хостелом Coffee Home hostel (надалі іменується – “Хостел”) та споживачами і замовниками хостельних послуг та встановлюються основні вимоги щодо правил користування Хостелом.

1.2. Споживач зобов’язаний дотримуватись Правил проживання у хостелі.

1.3. Якщо споживач неодноразово порушує Правила проживання у Хостелі, що призводить до матеріальних збитків, та/або створює незручності для інших споживачів, Хостел має право відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення).

1.4. Хостел гарантує гостям дотримання конфіденційності. Споживачі Хостелу беруть до уваги і не заперечують проти використання на території хостелу системи відеоспостереження за винятком туалетних кімнат і жилих кімнат. Хостел залишає за собою право надавати на запит уповноважених державних органів всі необхідні їм відомості та інформацію.

1.5. Відгуки та пропозиції по роботі Хостелу можна залишити у адміністратора Хостелу або по електронній адресі info@homehostels.com.ua

1.7. Режим роботи Хостелу цілодобовий.

1.8. Виселення в Хостелі проходить до 11:00, поселення – після 13:00.

1.9. Хостел застосовує оплату хостельних послуг до поселення у номер.

1.10. При розміщенні дітей віком до 6 років із батьками в одному номері без надання додаткового ліжко-місця, плата за проживання дітей не стягується.

1.11.   Хостел надає споживачу без додаткової оплати такі види послуг:

виклик швидкої допомоги;

побудка у визначений час;

користування побутовими приладами;

1.12. Для відвідування сторонніми особами проживаючих у хостелі адміністрацією Хостелу встановлено час з 09 год. 00 хв. по 22 год. 00 хв. Сторонні особи (відвідувачі), що залишаються у хостелі після 22:00, повинні попередньо зареєструватися в службі прийому та розміщення і оплатити проживання у відповідності до затверджених Хостелом тарифів.

1.13. Зміна постільної білизни, рушників проводиться не регулярно, по запиту гостя на рецепції.

1.14. Адміністрація Хостелу не несе відповідальності за залишені та загублені у номері особисті речі.

 

  1. Визначення термінів

   У Правилах проживання у хостелі терміни вживаються у наступному значенні:

– споживач(гість) — фізична особа, яка замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити послуги Хостелу для власних потреб;

– замовник — фізична або юридична особа, в тому числі, суб’єкт туристичної діяльності, яка укладає відповідний договір на надання хостельних послуг від імені та на користь споживача і здійснює оплату за цим договором (надає гарантії щодо оплати за цим договором);

– хостельна послуга — дії (операції) Хостелу з розміщення споживача шляхом надання номера (ліжко-місця) для тимчасового проживання в Хостелі, а також інша діяльність, пов’язана з розміщенням і тимчасовим проживанням. Хостельна послуга складається з основних та додаткових послуг, що надаються споживачу при розміщенні та проживанні в Хостелі;

– місце (ліжко-місце) — частина площі номера з ліжком, постільною білизною, рушниками та іншим інвертарем відповідно до категорії Хостелу, призначена та придатна для проживання однієї особи;

– номер — окреме приміщення, обладнане меблями, що складається з однієї або декількох кімнат, придатних для тимчасового проживання;

– бронювання – процес замовлення замовником Хостелу основних і/або додаткових послуг у певному обсязі, з метою використання послуг в обумовлені терміни конкретним споживачем або групою споживачів;

– підтвердження заброньованих послуг – згода Хостелу щодо виконання замовленого обумовленого переліку основних і додаткових послуг згідно з заявкою;

– відмова в бронюванні послуг – відмова Хостелу в бронюванні основних і додаткових послуг Хостелу у визначений договором термін;

– анулювання – відмова замовника від заброньованих послуг. Анулювання поділяється на три види: своєчасне анулювання, пізнє анулювання, неприбуття. В разі пізнього анулювання або неприбуття Хостел стягує штраф з замовника згідно з умовами, викладеними в договорі;

– своєчасне анулювання – відмова замовника від використання заброньованих   послуг   не пізніше ніж за дві доби до дати запланованого заїзду або в обумовлені договором терміни;

– пізнє анулювання – анулювання у термін не пізніше, ніж за одну добу до дати запланованого заїзду або в обумовлені договором терміни;

– неприбуття – фактичне неприбуття споживача, групи споживачів до Хостелу у день заїзду або ануляція заброньованих послуг менше ніж за 24 години до вказаної дати поселення;

– дата заїзду – дата прибуття споживача до Хостелу;

– дата виїзду – дата виїзду споживача із Хостелу;

– ранній заїзд – заїзд споживача до Хостелу до розрахункової години (заселення з 06:00 до 12:00 – раннє заселення, оплата 50% вартості доби, заселення з 24:00 до 06:00 – оплата 100% вартості попередньої доби);

– пізній заїзд — заїзд споживача пізніше розрахункової години чи заброньованої дати;

– ранній виїзд — виїзд споживача раніше заброньованої дати;

– пізній виїзд – виїзд споживача з Хостелу після розрахункової години в день виїзду (виселення з 11:00 до 18:00 – оплата пізнього виселення 50% вартості поточної доби, виселення з номера після 18:00 – оплата 100% вартості поточної доби);

– розрахункова година – година, яка встановлена у Хостелі і при настанні якої споживач повинен звільнити номер у день виїзду і після якої здійснюється заселення у Хостел.

 

  1. Порядок поселення у Хостел і оплати послуг Хостелу

3.1. Плата за проживання і послуги, що надаються Хостелом, здійснюється готівкою, за безготівковим розрахунком або кредитними картками, згідно чинного в хостелі прейскуранту цін на проживання. Оплата за проживання та додаткові послуги здійснюється в національній грошовій одиниці – гривні.

3.2. При запізненні гостя більш ніж на одну добу гарантована бронь анулюється, а здійснена передоплата за проживання поверненню не підлягає.

3.3. У разі раннього виїзду Гостя або пізнього анулювання броні (менж ніж за 25 годин до початку костельної доби), Хостел не повертає здійснену ним передоплату за проживання.

3.4. Номер (місце) в хостелі надається споживачу після пред’явлення паспорта або іншого документа, що засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, дипломатичний чи службовий паспорт, посвідчення особи моряка, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, але не є громадянином України, національний паспорт іноземця або документ, що його замінює, та віза на право перебування в Україні (якщо інше не передбачено чинними двосторонніми угодами), свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, посвідчення водія), і заповнення анкети на поселення встановленого зразка. Адміністрація Хостелу залишає за собою право відмовити у наданні послуг Гостям, якi не пред’явили посвідчення особи або відмовилися здійснити оплату.

3.5. Ранній заїзд або пізній виїзд надається Гостям тільки за наявності в Хостелі вільних місць і відсутність заявок на аналогічні дати у відповідність з прейскурантом Хостелу.

 

  1. Обов’язки Споживача

4.1. Споживач зобов’язаний:

4.1.1. дотримуватись порядку в Хостелі, викидувати сміття виключно у спеціально відведених для цього місцях;

4.1.2. дбайливо ставитися до майна Хостелу;

4.1.4. не вчиняти дій, що порушують спокій та заважають іншим Споживачам;

4.1.5. дотримуватися правил Пожежної безпеки;

4.1.6. не допускати сторонніх осіб у номер без відома адміністрації Хостелу та/або у невстановлений для відвідування час;

4.1.7. при виході з номеру: закрити водопровідні крани, вимкнути світло та апаратуру, що знаходиться в номері, зачинити двері номеру на замок;

4.1.8. при виїзді з Хостелу у повному обсязі розрахуватися за всі надані послуги і здати ключ від номеру черговому адміністратору;

4.1.9. у разі пошкодження майна Хостелу гість у повному обсязі компенсує його у відповідності з внутрішніми документами Хостелу;

4.1.10.  розміщення в Хостелі з домашніми тваринами узгоджується індивідуально з рецепцією Хостелу.

    4.2. З метою забезпечення порядку та безпеки в Хостелі Споживачу протягом проживання у Хостелі забороняється:

4.2.1. залишати у номері сторонніх осіб на період своєї відсутності, а також передавати їм ключ від номера;

4.2.2. зберігати у номері громіздкі предмети, легкозаймисті, вибухові та вогненебезпечні речовини і предмети;

4.2.3. користуватися нагрівальними приладами;

4.2.4. викидати сміття, інші предмети через балкони, вікна Хостелу. У разі порушення даного пункту Правил на порушника накладається штраф у розмірі 200,00 грн. (двісті гривень);

4.2.6. палити в номерах, холах і приміщеннях Хостелу;

4.2.7. заносити на територію Хостелу і зберігати в номері матеріали і предмети, якi небезпечні для життя і здоров’я оточуючих;

4.2.8. переставляти і виносити меблі з номера Хостелу;

4.2.9. порушувати загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території Хостелу під дією наркотичних засобів та в стані алкогольного сп’яніння.

4.2.10. проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров’я або майна інших осіб;

4.2.11. заподіювати шкоду майну Хостелу;

4.2.12. розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати та реєстрації їх перебування в Хостелі.

 

  1. Відповідальність Споживача

5.1. У разі втрати, знищення або пошкодження майна Хостела, споживач зобов’язаний відшкодувати його вартість, згідно ринкових цін, встановлених на момент втрати, знищення або пошкодження такого майна.

5.2. За несвоєчасне прибуття в хостел, або у випадку не заселення Гостя в Хостел або заселення днями пізніше, грошові кошти за непрожиті в Хостелі ночі не повертаються.

Бажаємо приємного відпочинку!